Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką cookies. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym, możesz zmienić ustawienia z przeglądarce.
- Strefa klienta
- Koszyk (0)

0
twój koszyk
0
- DLA NAJMŁODSZYCH
-
DLA DZIEWCZYNEK
- DLA CHŁOPCÓW
-
ART. SZKOLNE I BIUROWE
-
FIGURKI
-
KLOCKI
- PUZZLE
- GRY
- ARTYKUŁY GAMINGOWE
- PLUSZAKI, MASKOTKI
- KSIĄŻECZKI
- EDUKACYJNE
- KREATYWNE, PLASTYCZNE
- ZABAWA NA ZEWNĄTRZ
- POJAZDY RC, DRONY
- ELEKTRONIKA
- KOLEKCJONERSKIE
- AKCESORIA URODZINOWE
- POZOSTAŁE
- PRODUKTY ŚWIĄTECZNE
- OUTLET
- ULUBIENI BOHATEROWIE
-
Zwroty i Reklamacje
1. ZWROTY
- Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) Klient będący, który zawarł za pośrednictwem Sklepu umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
- Aby dokonać zwrotu klient powinien skorzystać z formularza zwrotu wysyłanego na adres e-mail Klienta po wykonaniu zamówienia. Wypełniony formularz należy umieścić w przesyłce.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Akceptowalne są tylko i wyłącznie towary i przedmioty nieużywane, pozostające w swoich oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach.
- Zwrócimy Państwu wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia towaru, z zastrzeżeniem, iż jeżeli został wybrany inny niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu poniesionych dodatkowych kosztów.
- Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przez konsumenta, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
- Klient odpowiada za jakiekolwiek zmniejszenie wartości towarów wynikające z obchodzenia się w sposób inny niż było to konieczne dla stwierdzenia charakteru, cech i sposobu działania towarów.
- Klient powinien zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.
- Istnieją wyjątki kiedy zwroty nie są akceptowalne i są to na przykład sytuacje:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
2. REKLAMACJE
- Aby zareklamować otrzymany produkt prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres: reklamacje@misiukrzysiu.pl z pełnym opisem zgłaszanej sprawy. Po pozytywny, zweryfikowaniu zgłoszenia prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na adres naszego sklepu: SMART Solutions, ul. Poznańska 75, 60-185 Skórzewo załączając w przesyłce informacje na temat numeru zamówienia.
- Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w okresie 14 dni i poinformujemy o sposobie jej zakończenia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zwrócimy w okresie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.